استاد مو دل درد

دلم می‌خواست در ادامه برای استاد بنویسم درسته که از بزرگترین اساتید این رشته تو‌ جهان هستی، درسته که سرت خیلی شلوغه ولی این که پیامم رو یه لایک یا اوکی بزنی وقتی ازت نمی‌گرفت. 


موهام دسته دسته داره می‌ریزه. کف سرم معلومه. سعی می‌کنم بهش فکر نکنم ولی همه جا پر از موهای من شده.  باید برم کوتاه کنم کمتر به چشم بیاد.


پیدرولاکس و لاکتولوز اثری ندارند. یعنی لاکتولوز فقط یه دل‌پیچه وحشتناک برام میاره. دو تا ساشه نوناپیک ناقابل صد و هشتاد و خرده‌ای قیمتشه. وقتی باید هر روز بخوری و منم چهار روز یک بار می‌خورم.

یک بار آخری‌ها حالم خیلی بد شد. روده‌هام به شدت به سوزش افتاد سرگیجه گرفتم و نیم ساعت هوشیاریم رو از دست دادم. 

دکتر گفت این مواد سازنده‌ش دیگه وارد نمی‌شه کیفیت قبل رو نداره. موقع کلونوسکوپی هم خیلی ازش رضایت نداریم.

فعلا تنها چیزی که جواب میده اونه. سعی می‌کنم به این فکر نکنم که اگر اینم از اثر بیفته چی؟

به دکتر گفتم پیدرولاکس و این باعث نمی‌شن روده بهشون عادت کنه و دیگه جواب نده؟ گفت نه اینا اصلا جذب روده نمی‌شن.

اصرار هم داشت که پیسیلیوم هم بخور. جدیدیا با اونایی که چند سال قبل می‌خوردی و فایده نداشت، فرق می‌کنه. اما فرق نکرد.

بوده‌ام به پیدرولاکس هم بعد دو سه بار دیگه جواب نداد.


دقیقا جایی از روده‌ام بیشتر از همه می‌سوزه که بالاش جای برش لاپاراسکوپیه. دکتر طرحی بدون مجوز با اسم جعلی... نمی‌دونم چه بلایی سرم آوردی. ولی اگر روزی بفهمم کار تو بوده دیگه بخششی در کار نیست. حتی اگر فقط بتونم به دادگاه بکشونمت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد