نوناپیک و پیدرولاکس

امروز چند روز از کلونوسکوپی میگذره، با اجازه دکتر پیدرولاکس رو دو برابر کردم ببینم اثر می‌کنه یا نه. دیروز یک و امروز دو تا خوردم‌ انگار نه انگار. به جاش به خاطر یبوست و احتمالا مسدود شده روده انقدر درد کشیدم که واقعا می‌خواستم زمین رو گاز بگیرم. یه جایی دیگه ناله می‌کردم کمک کمک 

حالا مثل چی با درد وحشتناک می‌گشتم روی زمین و داروها یه نونا پیک پیدا کنم. نوناپیکی که تا دیروز از اسمشم بدم می‌اومد حالا یه ماده حیاتی شده بود. دیگه به سختی با پیک و هماهنگی با داروخونه که اول میگفت سرمون شلوغه پیک قبول نمی‌کنیم، نوناپیک رسید و خوردم حتی برام سخت بود صبر کنم خنک بشه. 

کلی خونریزی کردم و درد کشیدم یه جوری که می‌دونستم تا بیمارستان و اورژانس هم نمی‌تونم برم‌. که اگه می‌رفتم هم احتمالا کار بیشتری نمی‌تونستند بکنند. مثل اون دفعه تو بیمارستان نصفه نیمه دراز کشیده بودم و هر زاویه دیگه داغونترم میکرد. خلاصه بعد از چند ساعت درد و فشار و خونریزی یه کم شکمم سبک‌تر شد. مسکن هم خوردم و دیلتیازم زدم و لیدوکایین. هنوز شکمم درد می‌کنه انگار از یه جایی در رفته! 

خدا رو شکر برای نونا پیک! 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد